שיווק באינטרנט

מהו שיווק באינטרנט? איך בונים אסטרטגיה שיווקית? והאם שיווק באינטרנט באמת יעיל?

על פי נתונים ומחקרים אחוז גדול מכלל האנשים מבצע חיפוש במנועי חיפוש אודות המוצר לפני הרכישה. לכן, אם אתם רוצים יחסי המרה גבוהים, עליכם להשקיע בשיווק חכם ולהגיע לגולשים כבר בשלב החיפוש וכך למשוך אותם לאתר. על ידי שיווק באינטרנט תוכלו להגיע לקהל גדול יותר של לקוחות חדשים ולתת מענה ללקוחות קיימים. אז איך עושים זאת? הנה כל הפרטים.

אם אתה לא שם אתה לא קיים

בעידן המודרני האינטרנט תופס מקום מרכזי והרבה פעולות משגרת היום יום הועתקו אל הרשת מה שהוביל בעלי עסקים רבים להקים אתר. ברוב המקרים ההיצע גדול יותר מהביקוש והתחרות דורשת מבעלי האתרים לצאת מהקופסא ולחשוב על אסטרטגיה שיווקית יצירתית כדי למשוך את הגולשים לאתר ובכך להגדיל את היקף הפעילות העסקית. לשיווק באינטרנט ישנם יתרונות רבים וכולם כאחד תורמים להשגת למטרה אחת – שהאתר שלכם והמוצר או השירות שאתם משווקים יהיה גלוי לעיני הגולשים שמחפשים אותו. לכן, ככל שתשקיעו בכל אמצעי השיווק באינטרנט שעומדים לרשותכם, כך התנועה באתר שלכם תהיה חזקה יותר.

צעד אחר צעד

בגדול, שיווק באינטרנט פועל על שני עקרונות בסיסיים, האחד הוא משיכת גולשים לאתר והשני הוא המרת הגולשים לקונים. ובשפה פשוטה – מטרתו של שיווק באינטרנט הוא למשוך לקוחות פוטנציאלים לאתר, שהוא כמו החנות שלכם, ולהציע להם מגוון מוצרים שיראו להם אטרקטיביים כדי לעורר להם את החשק לקנות. השלב הראשון, משיכת גולשים לאתר, יכול להתבצע בכמה דרכים – בחינם, בתשלום ובתמורה לחלוקת רווחים. כל אחת מהדרכים היא לגיטימיות ותוביל בצורה כזו או אחרת, לתנועה באתר. אך תנועה באתר אינה מספיקה ועליכם לדאוג לכך שהגולשים יבצעו את הפעולות שאתם רוצים שיבצעו, או בשפה המקצועית – יחסי המרה, ולשם כך אתם זקוקים לערוך קצת שינויים.

קידום ברשתות חברתיות

יחסי המרה גבוהים

על מנת להשיג יחסי המרה גבוהים לא פעם צריך לבצע שינויים באתר. מכיוון שלא ישתלם לכם להשקיע בפרסום באינטרנט אם יחסי ההמרה אינם טובים. בנקודה הזו, מומלץ להיעזר בשירותיה של חברת שיווק מקצועית. חברה מקצועית תדאג לשים דגש על הפרטים החשובים ולסלק את כל האייטמים שמפריעים לגולש להתמקד במטרה שלשמה הוא נכנס לאתר, היות ואייטמים אשר אינם משרתים את המטרה שהגדרתם, עשויים לגרום להסחת דעת ולא לעזור למכירה. בנוסף, חברה מקצועית תכוון אתכם על מה לשים דגש ואילו תמונות וטקסטים להוסיף על מנת להניע לפעולה. אין כמו טיפים של אנשי מקצוע מנוסים כדי לקדם את העסקים.

היתרונות בשיווק באינטרנט

  • חשיפה לשוק בינלאומי – אינטרנט הוא כלי שיווק יעיל בעזרתו ניתן להשיג חשיפה ולהגיע לשוק רחב יותר, בארץ ובעולם.
  • פרסום ממוקד – בעזרת פרסום ממוקד ועל ידי אמצעים מתקדמים ניתן לעשות פילוח קהל יעד ולשווק רק לקהל היעד המתאים למוצר או השירות אותו אתם משווקים אם על פי מגדר, גיל, תחומי עניין ועוד נושאים אחרים.
  • בקרה וניתוח נתונים – כיום בגוגל יש אפשרות לעקוב אחר הנתונים של האתר ולראות נתונים לגבי מערך השיווק והאם הוא אפקטיבי.
  • טווח רחב של מחירים – שיווק באינטרנט יכול לנוע בטווח רחב של מחירים החל מחינם ועד תשלום של אלפי שקלים. טווח זה הוא יתרון כי אתם יכולים לבחור במערך השיווקי שמתאים לעסק שלכם וגם לתקציב.

כדאי להשקיע בשיווק

השקעה בשיווק באינטרנט היא הכרחית כי אתר אינטרנט שמשווק נכון, יכול ליצור יתרון על פני מתחריו ולקדם את היתרונות שלו בהשוואה לאתרים מתחרים. לכן, חשוב שמערך השיווק יהיה חכם, יצירתי ולא פחות חשוב מקצועי. יחד עם זאת עליכם לזכור שהאינטרנט הוא מקום דינמי ולכן עליכם להיות ערים לשינויים, גם באתר וגם במערך השיווקי.

תגיות:
Categories: כללי